fredag den 12. oktober 2012

De seneste dage..

 De seneste dage har stået på eksamen som jeg skrev i mit tidligere indlæg. 

 Min plads de seneste dage...
 Min udsigt de seneste dage....
 Mit læsestof de seneste dage (og lidt kaffe)...





Jubii, nu er eksamen overstået, printet, afleveret og ja, inden jeg begynder at se den næste eksamen i øjnene skal tiden bruges på at nyde de smukke roser, der har stået gemt bag skærmen, familie, venner og en masse kreativt. 

Jeg skal strikke det sidste ærme færdigt på denne lækre uld-sag, så min veninde kan gå de nu, ret kolde dage i møde uden at fryse :)


Når jeg er færdig med denne her, er der et par nye projekter i ærmet og så skal jeg have gang i produktionen af mine halskæder, måske de skal lidt frem i lyset - en af mine søde veninder har nemlig tænkt på mig :) Men det får i mere om når det kommer dertil ;)

GOD WEEKEND

1 kommentar:

  1. Dejligt opgaveskrivningen er veloverstået! OG NEJ hvor lyder det spændende med de halskæder!!! Uh jeg vil høre mere :-)

    SvarSlet