lørdag den 25. august 2012

Hygge krea...

Nyt og godt projekt...Jeg har fundet noget der rigtig skal prøves af de næste dage. Halskæder som denne.  



Halskæden her, har jeg lavet af lilla snor købt i stof2000. Planen er, at jeg vil prøve at lave den i en masse forskellige former, tykkelser og materialer. Jeg synes selv den er ret fin til en ganske almindelig ensfarvet t-shirt som denne.


Jeg ved ikke om i husker min fantasi-trøje, jeg gik i gang med at strikke for nogle måneder siden. Den er nu endt således. 


Efter egen mening er det slet ikke så tosset endda :) 
Jeg klippede af ved ærmegabet og syede henover for at undgå at det skulle trævle op. I bunden har jeg med garnrester syet med let hånd i kanten for at lukke bunden. 

En rigtig dejlig lørdag til jer.

:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar