onsdag den 16. januar 2013

BA

BA BA BA - En af de eneste ting der har fået lov at fylde den sendeste tid. Men nu skal og må det høre op. På tirsdag er det helt overstået. Bliver virkelig virkelig mærkeligt - en kende skræmmende. Nu skal jeg være VOKSEN, eller skal jeg! Man bliver vel aldrig rigtig voksen efter egen vurdering. Nu venter meget ansvar og mange forventninger om min faglige kunnen, hvilket jeg glæder mig til, men lidt skræmmende er det altså. 

Nok om det. Nu er Bachelor opgaven afleveret og der forberedes til eksamen - SÅ der blev lige lidt tid til strikketøjet. DEJLIGT at være igang igen. 


Forresten, det er med en lille tåre i øjenkrogen, at jeg sælger mit smukke spisebord på den blå avis, hvis nogle skulle have interesse.




:)

2 kommentarer:

  1. Ih sikke en skam med bordet! Det er ellers så fint! Den orange trøje er forresten skøn! Virkelig ufattelig du kan få det ud af et par nøgler garn :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød..
      Jeg er virkelig også ked af at jeg må sælge bordet, men der er desværre ikke plads nogle steder.!

      Slet