mandag den 28. januar 2013

Orange, varm og da egentlig ret fin, hvis jeg selv skal sige det.....

Endelig fik min dårlige samvittighed fred. Jeg er nu blevet færdig med denne lækre orange sag til min skønne veninde. Jeg glæder mig rigtig meget til hun skal have den i morgen. 






I kommer forhåbentligt til at høre meget mere fra mig den næste tid. Nu er jeg nemlig færdiguddannet for denne gang og et spændende job som pædagog venter lige om hjørnet. Jeg glæder mig meget til at komme i gang, men det betyder jo også INGEN tekster der skal læses om aftenen, ingen opgaver og projekter der skal skrives, men forhåbentlig en masse fritid om aftenen til kreative ideer :D - jeg har allerede en ny strik i ærmet som jeg glæder mig til at vise jer. 

God aften.

:) 

(Tak til model, Nicole E. Vogn) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar