tirsdag den 15. maj 2012

Endnu en tirsdag...

Så blev det tirsdag igen... Tiden flyver afsted, hvilket er med blandede følelser. Der er så mange ting jeg gerne vil nå, hvordan skal jeg nå dem når tiden pludselig har sat tempoet op!! Det er nu også dejligt at tiden flyver når der er en masse dejlige ting at se i vente og da ikke ej for glemme når dagene er fyldt med dejlige solstråler. SKØNT. 

Apropros sol, jeg har i mange år ikke kunne finde nogle solbriller jeg synes passer til mig. MEN nu har jeg, eller rettere sagt min veninde Heidi fundet en model, der måske er den rette til mit ansigt. Det var en af Ray Ban´s lækre modeller, men eftersom jeg ikke har haft et par i mange år, synes jeg det var lige voldsomt nok at starte med et par til 1000kr. så jeg har fundet nogle fine solbriller lidt i samme stil, men til lidt mindre penge. 




60kr. Moss Copenhagen.

Ud over et par fine solbriller, er jeg nu også blevet en strik rigere. Dog ikke strikket af undertegnede, men af min skønne momse, der bare er en knag til strik. Det er endnu en Isager til samlingen og denne i lækre efterårs farver 







Det skrider nu også frem med mit eget strikkeprojekt, ryggen er nu færdig og jeg er godt i gang med forstykket. Jeg vil ærligt indrømme, at jeg ville ønske jeg havde mere tid til at sidde og strikke så jeg snart blev færdig. Det er så SKØNT når man sidder med det færdige produkt i hænderne :) 


En dejlig aften til jer alle..











2 kommentarer:

  1. Hvor er det en SMUK strik! Den gad jeg også godt strikke hvis jeg lige havde 500 timer i overskud:) Heldige dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også virkelig glad for den.. Men ja det er tynde pinde og tyndt garn så det tager lang tid... Men de er virkelig fine, jeg har nu 3 stk. og bruger dem hele tiden.

      Slet