mandag den 28. maj 2012

Idyl...

En weekend præget af fest og farver men også i høj grad af idyl i mit barndomshjem. Det er simpelthen det mest fantastiske og mest inspirerende sted jeg kender. Det bliver jo bestemt heller ikke dårligere af at vejret har været helt fantastisk. En lille badetur blev det da også til i varmen. I får lige lidt af alt det jeg har nydt de sidste dage.








Som nævnt i et af mine første indlæg så gør blomster mig utrolig glad, så en have fyldt er jo bare helt vidunderligt. 







 De sidste tulipaner står smukt i varmen. 



De gamle æbletræer er lige afblomstret og nu er det snart tid til at små æbler pibler frem. De plejer at blive til lækker æblemost - Det glæder vi os meget til.





Den gamle vandpost har længe ikke givet vand, men små blåmejser nyder år efter år godt af den og snart flyver et nyt hold fra reden. Det er så hyggeligt med lyden af de mange unger der pipper løs. 

Nu vil jeg gå i gang med et projekt jeg startede på sidste år. En hæklet top, jeg gik lidt i stå men nu skal den være færdig. Så rigtig god aften og håber i alle har haft en skøn pinse. 

:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar