fredag den 4. maj 2012

Hmm, man mangler vel altid lige et par mere....

Jeg må simpelthen lige vise mine nye Nike sko frem. Jeg er MEGET glad for dem og vidste ikke at jeg lige stod og manglede sådan et par. Men da jeg i tirsdags var hjemme på fyn for at fejre min dejlige mors fødselsdag, var jeg lige et smut forbi SPORTEN i Svendborg, der fandt jeg ud af, at det var lige dem der manglede på min sko hylde derhjemme ;) De står også bare rigtig fint der. 



Jeg er i mellemtiden også blevet færdig med den lille fine strikkjole inspireret af TUSINDFRYD, der mangler blot en lille knap i halsen.



Jeg er nu gået i gang med lidt fri fra fantasien-strik af garnrester, jeg tror det bliver til en lille vest med det jeg er i gang med nu. Hvis i har nogle gode ideer til hvordan jeg kan få fine ting ud af mine garnrester så kom endelig med forslag :)

Håber i nyder en dejlig helligdag. Det gør jeg i hvertfald. God fredag.

:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar