søndag den 23. september 2012

Jubiii

Så blev jeg færdig med trøjen. Jeg har virkelig glædet mig til at vise jer den. Jeg synes selv det er blevet en fin kort sag og mangler nu kun at finde nogle fede knapper. Jeg tænker det skal være nogle knapper i en meget kraftig farve, måske gul/orange. Trøjen er mørkegrå så hvilken farve ville være fin? Nogle forslag?










Jeg startede ud med at strikke efter en fin opskrift i det seneste Boliglivs krea-blad. Men som altid er jeg ikke så god til at følge en opskrift fuldt ud, så her er også blevet improviseret i stor stil.

Nu skal der arbejdes videre på trøjen til min veninde :) jeg er nået et godt stykke og glæder mig til at se om den passer hende når jeg er nået så langt. 

Jeg har selvfølgelig også gang i lidt mere knytning. Måske et armbånd, da jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg synes farven er lidt for vild til en hel halskæde. - Hvad synes i? 



Jeg håber i har haft en dejlig søndag, jeg har.

:)


2 kommentarer:

  1. Uhh når du nu spørger... ;-)
    Jeg synes lige præcis en fin orange (næsten neon) knap kunne være flot! Vi har nogle skønne små stof neon knapper her i Århus, de fås i to forskellige størrelser. Du må sige til hvis det er så sender jeg dig dem du skal bruge.
    Og jeg synes helt klart det skal være en halskæde! Farver er så skønne til vintergarderoben :-) Flere kram herfra

    SvarSlet
  2. Uhh det lyder godt. Du må meget gerne sende mig 4 knapper, ikke alt for store :)
    Ok så bliver det en halskæde mere til samlingen :)

    SvarSlet