mandag den 17. september 2012

Morgen-hygge..

Jeg havde lige lidt tid i morges, inden jeg skulle på seminariet og her greb jeg da lige chancen og fik strikket lidt.. Skønt lige at sidde under uldtæppet og strikke sådan en mandag morgen, selvom der nu også blev læst en masse til morgendagens undervisning. God kombi. 




Som i kunne se i indlægget fra igår, blev jeg færdig med den halskæde jeg var i gang med og nu går de store overvejelser så på hvilket materiale, form og længde den næste skal laves i. Det er ikke let :) Her er lidt af de materialer jeg har at gøre godt med lige nu. 

Der er lidt snor i forskellige materialer, tykkelser og farver (Grå, gul, mørkeblå og mørkegrøn). Derudover er der også lidt mørkegrønt bånd. Jeg kan simpelthen ikke beslutte mig. 

Rigtig god aften :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar