søndag den 30. september 2012

Rolig søndag..

Efter en skøn aften ude med veninderne, bliver det en meget rolig søndag. Men det er da også bare skønt, eftersom jeg er i fuld gang med en lækker varm uld-strik til min skønne veninde.  




Så dagen idag skal altså være i sofaens, strikkens og dynens tegn. 



Faktisk bliver jeg lige nødt til at bevæge mig udendørs engang i eftermiddag, jeg skal nemlig hente en fin, fin tegning, min kæreste og jeg har købt til stuevæggen. Jeg glæder mig til at vise jer den og endnu mere til den skal pynte her. Jeg gjorde fundet til Finders Keepers her i september. Den utrolig kreative kunstner hedder Caroline, kig forbi hendes hjemmeside, der er mange fine tegninger. 

Skøn søndag til jer. :)

1 kommentar:

  1. Det ser sørme hyggeligt ud... Og den tegning glæder jeg mig VIRKELIG meget til at se :-)

    Knus

    SvarSlet