torsdag den 7. juni 2012

GODMORGEN...

God morgen alle sammen. Jeg nyder lige en lækker frugtsalat med skyr. Jeg har blandet en lillesmule vanilje i skyr og skåret, pærer, jordbær og æble i små tern og så er der kommet lidt honningristede mandler på toppen. En dejlig start på dagen. 




Jeg har endelig fået hæklet en hank på et håndklæde jeg blev færdig med for lidt siden. Så nu kan det endelig komme i brug. Det er faktisk ganske nemt og fint med de små hjemmestrikkede håndklæder. Det skal bare være 100% bomuld og så kan det sagtens vaskes med almindelige håndklæder på 60%. 
Jeg har strikket dette med en kant perlestrik, 16 pinde og midten er et mønster der faktisk hedder håndklædestrik. (fra bogen "Strikke og hæklebog" af Vivian Høxbro). Man kan jo selv bestemme størrelsen og så er det bare lige ud af landevejen :)






Ha' en skøn dag.

1 kommentar:

  1. Hej skat. Det ser virkeligt lækkert ud. Det må du da meget gerne lave til mig en gang ved lejlighed. Knus mor

    SvarSlet