tirsdag den 12. juni 2012

Jeg vil dit og jeg vil dat...

God aften alle sammen, jeg sidder lige og slapper lidt af efter en lidt hård dag. Lige en lille lykønskning til en jeg ved læser min blog, TILLYKKE med fødselsdagen Heidi ;-)



Når men jeg sidder her og bliver inspireret og fristet af en masse kreative kvinder. Man skulle tro det bare var helt fantastisk (det er det også MEN), det hænger bare sådan sammen at jeg har mindst 1000 projekter i gang. Jeg vil så gerne lave så mange ting men det er som om jeg er inde i en periode hvor det bare er utrolig svært at få dem gjort færdige. Kender i det?? Jeg har NU besluttet mig for at lave et lille hæfte hvor jeg skriver alle de ting jeg gerne vil lave ned og så gør jeg det, når jeg har fået afsluttet nogle af de mange projekter, jeg har gang i nu. Jeg havde faktisk forestillet mig, at med denne her blog ville det blive lettere for mig, at få gjort nogle ting færdige, da jeg på en måde havde en skjult deadline. MEN jeg bliver bare vildt ivrig for at vise alt muligt som jeg enormt gerne vil lave og ja så bliver det til 1000 halv færdige projekter frem for 10 færdige. 


Bare rolig..... Jeg har hanket op i mig selv og nu vil der snart komme nogle færdige projekter på bloggen :D Jubii - jeg glæder mig i hvert fald selv. 


Rigtig god aften til jer og rigtig god dag i morgen. 


:)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes bestemt du er meget produktiv - du skulle se hvor meget kreativt jeg får udrettet :) Elsker din blog sødeste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Karen. Jeg er rigtig glad for at du kan lide min blog :) Tak <3

      Slet