onsdag den 27. juni 2012

Undskyld

Kære jer der læser min blog. 

Jeg beklager meget den sløvhed, der har været den sidste tid. Kender i det, når man føler der bliver færre timer i døgnet og man virkelig mangler de timer der, af en eller anden grund er forsvundet? Sådan har jeg det virkelig i øjeblikket. Dagene flyver afsted og jeg kan ikke rigtig selv følge med. Det er grunden til, at tiden ved computeren har været knap. Det er ikke kun blogsindlæg der har haltet den seneste tid, strikke og hækletøjet har også været i det små. Men lidt godt til ganen har jeg dog formået af eksperimentere lidt med i ny og næ. Jeg er jo lidt af en guffe elsker ;) 

I får lige lidt billeder fra den seneste tid. 




Lidt rabarbercrumble, MUMS.


Koncert i Tivoli, jeg har både været inde at høre The Cardigans og Kashmir :)


Lækker is, med lidt lækkert guf til




Min søster og jeg nød lækre jordbær og et "okay" vejr igår. Dejligt med søster besøg. 

Ha en skøn aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar