søndag den 8. april 2012

Første gang.....

Nu er jeg i gang, mit første blog indlæg... 
Med et lille sus af angst for om det vil blive godt nok og hvad i vil synes. 

Jeg vil starte med at ønske alle en dejlig påske. Jeg selv har nydt den meget og brugt dagene med familien. Jeg har også brugt en masse tid på at kloge i et godt blog navn og mit første indlæg, nu er det blevet som det er blevet, så må vi se hvad i synes om det. 

Jeg har tænkt mig at jeg vil bruge min blog til at give jer et indblik i mine kreative ideer og tanker, men også hvilke resultater der kommer ud af det.

Jeg vil ærligt indrømme, at strikke er blevet en hobby der fylder mere og mere for mig. Det startede i det små, men nu er det blevet en del af hver dag. En god måde at få hverdagens stressende elementer til at flyde i baggrunden og være glemt for en stund. En måde at føle man kan udrette noget man rent faktisk kan bruge til noget og hvor man hele tiden har mulighed for at udfordre sig selv. 
I øjeblikket er det en dejlig uld cardigan jeg er i gang med. Jeg er gået i gang med at udfordre mig selv med lidt mønstre og lidt større projekter. Jeg er godt i gang og det er meget svært at ligge strikketøjet fra sig. Det går stærkt med tykt garn og str. 6 i pinde så snart begynder et billede af en fin trøje at danne sig. 

Ud over de kreative timer med strikketøjet, så må jeg indrømme at jeg er lidt af en livsnyder. Jeg elsker de rolige hyggelige stunder gerne med familie, kæreste eller veninder og jeg havde nu håbet på en påske der bød på lidt bedre vejr, så dagen kunne se lidt mere således ud på altanen.


Godt vejr, kom snart igen.

I må have en rigtig dejlig søndag alle sammen.

Janet


1 kommentar:

  1. Sikke en flot blog, Janet. Jeg vil helt sikkert følge dig og se hvad du laver af fine ting :-)

    Kærlig hilsen Fie

    SvarSlet