søndag den 29. april 2012

Lækre loppefund...

En dejlig formiddag med godt vejr loppemarked i Jægersborgsgade og en lækker brunch med mine fantastiske veninder er veloverstået. 

Timerne fløj afsted i det dejlige selskab og i den glade og hyggelige loppemarkedsstemning. Der blev pruttet om priserne på bedste manér og nogle rigtig fine fund kom med hjem i tasken. 








Alle de fine trøjer passer perfekt, glæder mig til at tage dem i brug :)


Den lille meget yndige æske, har allerede fundet sin plads, og rummer nu mine ørerstikker. Perfekt..

Nu står eftermiddagen på lidt træning og SÅ, skal jeg have færdig gjort en lille kjole jeg gik i gang med den anden dag, den mangler kun kanter. 


Håber i nyder weekenden, ha´en dejlig søndag.


:)

2 kommentarer:

  1. Kender en lille skøn prinsesse der ville se fantastisk ud i den :-) -er den mon til hende?

    SvarSlet
  2. Ja hende kender jeg godt, men hun er desværre lidt for godt i stand til denne her, men har tænkt mig at strikke en lidt større til hende, den er bare lidt varm til nu ;)

    SvarSlet