søndag den 22. april 2012

JUBII.....

Ja, jeg er nu færdig med min cardigan og jeg må altså være ærlig at indrømme, jeg er lidt stolt. Jeg mangler dog bare at finde nogle fede knapper. MEN hvor finder jeg det? 
Kender i et sted hvor man kan finde nogle fine, måske lidt specielle knapper?


Den passer perfekt og er MEGET varm. 100% norsk uld. 


I får også lige et billede af de dejlige blomster der bringer godt humør med sig her i lejligheden. Jeg elsker blomster, de kan gøre én i så dejligt humør. 


Det har været en dejlig weekend, nu ser jeg frem til en uge tilbage i praktikken og nu med et nyt strikkeprojekt. Hmm hvilket nyt projekt skal jeg vælge, jeg har en hel del på listen :) 

Jeg håber i har haft en dejlig weekend. 

:)

1 kommentar:

  1. Hvor er den blevet flot - det kan du da godt være stolt af! :) Glæder mig til at høre hvad det næste projekt bliver :)

    SvarSlet