mandag den 16. april 2012

Ønske ønske ønske...

Ihhh hvor kunne jeg godt tænke mig en iphone 4s, eller måske bare en iphone 4 :) Det er nok mest af alt et luksus problem, at jeg ikke har en og at jeg mener jeg VIRKELIG mangler.. men hvor kunne jeg dog godt tænke mig en. De tager gode billeder hvilket ville være så nemt og virkelig smart, lige til bloggen ;) og ja, de ER nu bare smarte. Jeg må indtil videre bare ønske og drømme videre. 

Ellers har det nu været en dejlig dag på seminariet, skønt at se mine holdkammerater igen. I aften venter et personalemøde på praktikstedet, så sidder lige og lader op til en faglig snak. 

Håber i har haft en dejlig dag... 
Her kommer lige lidt billeder, af hvad der gør mig glad.


Franske anemoner er bare fantastiske, specielt i denne mørke lille-bordeuax farve.


Denne ugle er en af Anne-Sofie Holms skønne ugler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar