mandag den 9. april 2012

En veloverstået rejsedag.. 

Med Nnekas dejlige stemme i ørerne og strikketøjet i skødet blev 3,5 timers togtur over Jylland, Fyn og Sjælland stille og roligt overstået. Med regndråber løbende over ruden ser jeg glad frem til endnu en side til cardiganen færdig. Så er det snart kun ærmerne og kanten der mangler. 






Nye projekter hober sig allerede op i min tankebox og gamle projekter der burde være færdige får lige en hurtig tanke med på vejen - de må samle støv lidt endnu. 


Det har været en dejlig påske med en masse dejlige menneskers selskab, en af de slags jeg elsker. Ny energi er samlet ind og kan nu komme praktikstedet tilgode og ja så satser jeg stærkt på at få færdig gjort den skønne cardigan. 


Selvom det har været dejligt at besøge familien er det nu altid rart at være hjemme igen, især når en smuk blomstrende orkide mødte mig. Er det ikke bare en fantastisk smuk blomst. 






Håber i alle har nydt påsken, mindst lige så meget som jeg.

3 kommentarer:

  1. Hej Janet. Velkommen i bloguniverset og tak for din kommentar på min blog :) Jeg glæder mig til at følge dig og høre om dine projekter!
    Knus Katrine

    SvarSlet
  2. Tak for at dele sådanne smukke. Du har en meget flot blog. :)

    SvarSlet
  3. yazınızı çok beğendik iyi çaşılışmalar dileriz
    konya düğün salonu

    SvarSlet